Amerikanizacija predizbornih kampanja u zemljama Zapadnog Balkana
„Svaka predizborna kampanje je drugačija“, ustanovio je Holtz-Bacha (2006). Kroz studije koje je Holtz Bacha radio pokazano je da strategije i stilovi predizbornih kampanja variraju u ovisnosti od određenog odnosa i ličnosti kandidata. Pažnja se ipak usmjerava na razvojne trendove i primjećuje se upadljiva promjena predizbornih kampanja koja se označava izrazom amerikanizacija, modernizacija ili čak medijalizacija. Kroz historiju razvoja predizbornih kampanja utvrđena je podjela kampanja, a to je podjela na predmoderne, moderne i postmoderne kampanje.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Političke nauke
Totalitarni sistemi
- /
- 7 stranica
Uzroci pada socijalističke Jugoslavije
- 7 stranica
Održavanje mira i rješavanje međunarodnih sporova pod okriljem Ujedinjenih nacija
- Ekonomija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Ekonomski fakultet · Beograd
- 63 stranica
Više u Seminarski radovi
Cloud-orijentisani servisi i usluge
- Informacione tehnologije
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija
- 14 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Teorijske osnove fizičkog vaspitanja
- Teorija Fizickog SPorta
- 8 stranica