Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 05. maj 2019. Prijavi dokument
MARKETING PLAN
KOMPANIJE DAHLIA
DOO BEOGRAD
ISTORIJAT KOMPANIJE
Koreni kompanije Dahlia sežu u 1924. godinu. “Engleska drogeria Union”, prethodnica Dahlie, u to vreme bila je smeštena u samom centru Beograda, u ulici Knez Mihajlovoj br.33. Ova drogerija posedovala je laboratoriju, u kojoj su se proizvodili kozmetički preparati, ali se bavila i prodajom najpoznatijih svetskih brendova kolonjskih voda, parfema, krema, pudera.
Od 1969. godine pa do danas, Dahlia se nalazi na lokaciji u Zemunu, gde je sagrađena najmodernija fabrika za proizvodnju isključivo kozmetičkih preparata. Fabrički kompleks se prostire na 2,20 ha zemljišta. Fabrika objedinjava proizvodnju, istrazivačku i administrativnu celinu
Dahlia d.o.o. u potpunosti prepoznaje značaj i neophodnost društveno odgovornog ponašanja. Zato ukupnom etikom svog poslovanja nastoji da ostvari poziciju poštovanog člana društvene zajednice kojoj pripada. Društveno odgovorno ponašanje Dahlia d.o.o. ostvaruje u četiri segmenta: Kvalitet prozivoda, Briga o životnoj sredini, Briga o zaposlenima i Odnosi sa društvenom zajednicom
MISIJA
Od osnivanja 1924. godine, misija kompanije Dahlia je da pruži najkvalitetnije proizvode za negu, higijenu i lepotu na zahtevnom tržištu jugoistočne Evrope. Dugogodišnje iskustvo, poznavanje i poštovanje zakonitosti lepote i nege, kao i razumevanje zaštite vitalnosti tela u savremenom okruženju garancija su kvaliteta i efikasnosti Dahlia kozmetičkih proizvoda.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.