Odlomak

MARKETING PLAN
KOMPANIJE DAHLIA
DOO BEOGRAD

ISTORIJAT KOMPANIJE
Koreni kompanije Dahlia sežu u 1924. godinu. “Engleska drogeria Union”, prethodnica Dahlie, u to vreme bila je smeštena u samom centru Beograda, u ulici Knez Mihajlovoj br.33. Ova drogerija posedovala je laboratoriju, u kojoj su se proizvodili kozmetički preparati, ali se bavila i prodajom najpoznatijih svetskih brendova kolonjskih voda, parfema, krema, pudera.
Od 1969. godine pa do danas, Dahlia se nalazi na lokaciji u Zemunu, gde je sagrađena najmodernija fabrika za proizvodnju isključivo kozmetičkih preparata. Fabrički kompleks se prostire na 2,20 ha zemljišta. Fabrika objedinjava proizvodnju, istrazivačku i administrativnu celinu
Dahlia d.o.o. u potpunosti prepoznaje značaj i neophodnost društveno odgovornog ponašanja. Zato ukupnom etikom svog poslovanja nastoji da ostvari poziciju poštovanog člana društvene zajednice kojoj pripada. Društveno odgovorno ponašanje Dahlia d.o.o. ostvaruje u četiri segmenta: Kvalitet prozivoda, Briga o životnoj sredini, Briga o zaposlenima i Odnosi sa društvenom zajednicom

MISIJA
Od osnivanja 1924. godine, misija kompanije Dahlia je da pruži najkvalitetnije proizvode za negu, higijenu i lepotu na zahtevnom tržištu jugoistočne Evrope. Dugogodišnje iskustvo, poznavanje i poštovanje zakonitosti lepote i nege, kao i razumevanje zaštite vitalnosti tela u savremenom okruženju garancija su kvaliteta i efikasnosti Dahlia kozmetičkih proizvoda.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 6 stranica
  • Međunarodni marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari