Metodologija naučno – istraživačkog rada
Objavio micacure 24. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 30. novembar 2020. Prijavi dokument
Usluge su svuda oko nas. Dovoljno je da pažljivije pregledamo urbanu okolinu i
lako ćemo zapaziti veoma različite forme usluga.
.
Autor jedne od najčešće citiranih definicija usluga je čuveni marketing ekspert
Philip Kotler. On pod uslugom podrazumeva svaku aktivnost ili korist, koja je
suštinski neopipljiva, a koju jedan učesnik u razmeni može ponudi drugom. Usluga
može, ali ne mora da bude povezana sa nekim fizičkim proizvodom (Kotler, 1988).
Usluge, bez obzira što ih svakodnevno koristimo, nije lako definisati. U literaturi je
navedeno veoma mnogo različitih definicija, jer se prilikom određivanja ovog
pojma primenjuju različiti kriterijumi.
Isto tako, Christian Grönroos, specijalista za marketing usluga, u nastojanju da što
sveobuhvatnije odredi ovaj pojam, spojio je više definicija u jednu. Tako je nastala
njegova definicija usluge kao “aktivnost ili niz aktivnosti, u većoj ili manjoj meri
neopipljive prirode, što se obično, ali ne i nužno odvija u interakciji korisnika i
isporučioca usluge i/ili sa fizičkim resursima, odnosno sistemima onog ko pruža
uslugu, a koja predstavlja rešenje problema za korisnika.” (Grönroos, 1990).
Objavio micacure 24. maj 2022.
Objavio djekavlada10 23. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.