Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 30. novembar 2020. Prijavi dokument
Usluge su svuda oko nas. Dovoljno je da pažljivije pregledamo urbanu okolinu i
lako ćemo zapaziti veoma različite forme usluga.
.
Autor jedne od najčešće citiranih definicija usluga je čuveni marketing ekspert
Philip Kotler. On pod uslugom podrazumeva svaku aktivnost ili korist, koja je
suštinski neopipljiva, a koju jedan učesnik u razmeni može ponudi drugom. Usluga
može, ali ne mora da bude povezana sa nekim fizičkim proizvodom (Kotler, 1988).
Usluge, bez obzira što ih svakodnevno koristimo, nije lako definisati. U literaturi je
navedeno veoma mnogo različitih definicija, jer se prilikom određivanja ovog
pojma primenjuju različiti kriterijumi.
Isto tako, Christian Grönroos, specijalista za marketing usluga, u nastojanju da što
sveobuhvatnije odredi ovaj pojam, spojio je više definicija u jednu. Tako je nastala
njegova definicija usluge kao “aktivnost ili niz aktivnosti, u većoj ili manjoj meri
neopipljive prirode, što se obično, ali ne i nužno odvija u interakciji korisnika i
isporučioca usluge i/ili sa fizičkim resursima, odnosno sistemima onog ko pruža
uslugu, a koja predstavlja rešenje problema za korisnika.” (Grönroos, 1990).
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.