Savremena IT u službi prisluškivanja ljudi
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Informacione tehnologije
Objavio pedica 06. jun 2022. Prijavi dokument
Uvod
U vreme globalizacije, internacionalizacije, pojačane konkurencije i razvoja tehnike i tehnologije, u svetu u kome se brzo živi, komunikacija između pojedinaca je svedena na kratke poruke. Internet kao i društvene mreže koje povezuju ljude širom sveta, promenile su način na koji ljudi međusobno komuniciraju. Dobar deo kako privatnih tako i poslovnih razgovora odvija se na internetu, mesto gde se informacija brzo širi.
Zahvaljući razvoju komukacione i informacione tehnologije došlo je do razvoja postojećih ali i razvoja novih poslovnih i društvenih komunikacija koje predstavljaju osnov modernog tržišnog poslovanja. Dvosmerna komunikacija umesto jednosmerne u borbi kompanije za lojalne potrošače je težnja da onog momenta kada saopšti nešto potrošaču od njega dobije povratne informacije.
Prednost društvenih medija je da za veoma kratko vreme sadržaj može videti veliki broj ljudi.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.