Odlomak

Када већ стекне купца, фирма треба да учини све да поновљена продаја буде лакша. Купац је већ упознат са фирмом и њеним производима и већ има представу која буди одређене асоцијације. Активности које се преузимају после продаје у многоме одређују да ли ће те асоцијације бити позитивне или негативне. Поново до изражаја долази употреба информационо – комуникационих технологија које омогућавају примену CRM система Customer Relationship Management који управља односима са купцима.

Ништа није случајно. Конкуренција на тржишту захтева брз одзив и добро познавање клијената. Борба за опстанак диктира брз темпо у стварању лојалних клијената. Познато је да је задовољан клијент, уједно и најпрофитабилнији. Вероватноћа да ће задовољан и веран клијент поново купити нешто код вас може бити до десет пута већа и донети два пута већу добит него нови купац. Сваког клијента је могуће задовољити. Али поставља се питање да ли је то могуће учинити на економски оправдан начин за предузеће. Проналажење одговора на то питање је суштина CRM.

CRM је нова, звучна реч и најновији и прилично интересантан феномен пословне арене. Суштински наводи мисли на пословање на глобалном нивоу и представља услов опстанка на тржишту новог миленијума.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Komentari