Informacioni sistemi za upravljanje odnosom sa klijentima
Када већ стекне купца, фирма треба да учини све да поновљена продаја буде лакша. Купац је већ упознат са фирмом и њеним производима и већ има представу која буди одређене асоцијације. Активности које се преузимају после продаје у многоме одређују да ли ће те асоцијације бити позитивне или негативне. Поново до изражаја долази употреба информационо – комуникационих технологија које омогућавају примену CRM система Customer Relationship Management који управља односима са купцима.
Ништа није случајно. Конкуренција на тржишту захтева брз одзив и добро познавање клијената. Борба за опстанак диктира брз темпо у стварању лојалних клијената. Познато је да је задовољан клијент, уједно и најпрофитабилнији. Вероватноћа да ће задовољан и веран клијент поново купити нешто код вас може бити до десет пута већа и донети два пута већу добит него нови купац. Сваког клијента је могуће задовољити. Али поставља се питање да ли је то могуће учинити на економски оправдан начин за предузеће. Проналажење одговора на то питање је суштина CRM.
CRM је нова, звучна реч и најновији и прилично интересантан феномен пословне арене. Суштински наводи мисли на пословање на глобалном нивоу и представља услов опстанка на тржишту новог миленијума.
Više u Informacione tehnologije
Informatika – skripta
- Informatika
- Visoka medicinska škola strukovnih studija u Ćupriji · Ćuprija
- 37 stranica
Photoshop I
- Primena racunara u grafici 1
- 5 stranica
Računarski virusi
- informatika
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Saobraćajni fakultet · Batočina
- 20 stranica
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cena kao instrument marketing miksa
- Marketing
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Rešenje i zaključak u upravnom postupku
- Administrativno i kancelarijsko poslovanje
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 10 stranica
Zlostavljanje i zanemarivanje dece i rad sa zlostavljanom decom
- Psihologija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 19 stranica