E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Informacione tehnologije
Objavio lujicmihajlo 13. jun 2023. Prijavi dokument
Softverski paketi kao što su Google Analitics i Content Insights Analitics Platforma nude efikasne alate za analizu digitalne kompanije. Kao lokalni srpski proizvod, Content Insights Analitics Platforma se fokusira na analizu interakcije korisnika i poboljšanje sadržaja. Google metrics, s druge strane, je široko korišćen alat koji nudi detaljne metrike saobraćaja, konverzija i ciljeva. Oba proizvoda nude prednosti, a prilikom izbora treba uzeti u obzir posebne zahteve poslovanja. Uspeh digitalne kompanije zavisi od analize podataka.
Analitika podataka se pojavila kao ključna komponenta korporativnog uspeha u sadašnjoj digitalnoj eri. Softverski paketi za analitiku su od suštinskog značaja za preduzeća da bolje razumeju ponašanje korisnika, poboljšaju performanse i donose mudre odluke. U ovom radu ćemo uporediti Google analitiku, najrašireniji alat za analitiku na svetu, sa domaćim softverskim proizvodom iz Srbije, Content Insights Analitics Platformom. Ispitaćemo njihove karakteristike, prednosti i upotrebu u savremenom digitalnom poslovanju da bismo bolje razumeli njihovu funkciju.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.