Geštalt psihoterapija i rad na sebi
Objavio MilaSibul 17. jun 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Psihologija
Objavio alexistravels 31. jul 2013. Prijavi dokument
UVOD
Prezentacije, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme, postale su jedan od ključnih elemenata uspeha. Svaka prezentacija nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju slušalaca i naravno, naposletku postići i ono najvažnije, a to je svakako, održavanje pažnje auditorijuma.
Slušaoci kod osobe, koja prezentuje, uvek traže grešku, s’ toga je jako bitno da onaj koji prezentuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.
Nakon svake prezentacije, slušaoci dođu do određenih zaključaka od kojih može u mnogome da zavisi uspeh govornika, te je bitno da prezentacija bude interaktivna, inovativna, zanimljiva, jasna.
Bez svih tih elemenata, prezentacija neće uspeti i biće jedna od onih dosadnih koje ne plene pažnju i na kojim učesnici samo što ne zaklope oči i prepuste se snu.
Kroz ovaj rad pokušaću da objasnim šta je to potrebno da bi prezentacija bila uspešna i zanimljiva željenom auditorijumu.
JAVNI NASTUP I GOVOR PRED PUBLIKOM
Na samom početku, veoma je bitno odrediti šta su zapravo „javni nastup“ i „govor pred publikom“.
„Javni nastup“ i „govor pred publikom“ su procesi govora nekom skupu ljudi s’ namernim činom obaveštavanja, uticanja, ili čak zabavljanja slušalaca. U javnim govorima, kao i u svakoj drugoj formi komunikacije, ima nekoliko važnih elemenata, često izraženih kao “Ko govori kome, šta radi i s’ kojim učinkom?”.
Značaj javnog govora (javni nastup i govor pred publikom), može se odnositi na jednostavno prenošenje informacije, na motivaciju ljudi da rade ili jednostavno pričanje priče. Dobar govornik treba imati sposobnost menjanja osećaja kod slušalaca, a ne samo da ga obavesti.
Javni govor se može odnositi i na predavanje nekoj zajednici. Međusobna komunikacija i javni govor imaju nekoliko komponenti, koje obuhvataju motivacijski govor, posao, usluge za korisnike, komunikaciju velikih skupova i masovnu komunikaciju.
Javni govor može biti moćno oruđe za motivaciju, uticaj, uveravanje, obaveštavanje, tumačenje ili jednostavno zabavljanje.
Javni nastup uvek mora biti uverljiv i potrebno je shvatiti, kako je cilj, bilo kog javnog nastupa prenošenje informacija, te s’ toga govornik uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
Česti problem sa javnim nastupima i raznim govorima pred publikom je to što isti budu naporni, neshvatljivi ili čak dosadni publici kojoj su namenjeni, a česti razlog tome je loša priprema, preterana priprema ili prisutnost velike treme.
Objavio MilaSibul 17. jun 2024.
Objavio Nikolic.i_ 17. jun 2024.
Objavio ivananeda 13. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.