Odlomak

„Najki (Nike, eng.) je američka multinacionalna kompanija koja se bavi dizajnom, razvojem i prodajom sportske obuće, odjeće i ostale sportske opreme“ . Najki je najveći svjetski dobavljač sportske odjeće i obuće i ujedno je i najveći svjetski proizvođač sportske opreme. Sjedište kompanije je blizu Bivertona koji pripada metropolitanskom području grada Portlanda (Oregon). Prema podacima iz 2019. godine, Najki ima 76.700 radnika u čitavom svijetu . Prihodi Najkija u 2018. godini su iznosili 36.4 milijarde $, što je povećanje u odnosu na 2017. godinu za 6% . Prema magazinu Fortune 500 koji se bavi rangiranjem najboljih kompanija u Sjedinjenim Američkim Državama prema ostvarenom ukupnom prihodu, Najki zauzima 90. mjesto u 2019. godini, što je za jedno mjesto lošije nego u 2018. godini . Prema Forbsovoj listi najcjenjenijih brendova u svijetu, Najki zauzima 14. mjesto .
Kompanije je osnovana 25. Januara 1964. godine pod nazivom “Blue Ribbon Sports“ od strane Fil Najta i Bil Bouermana, da bi zvanično kompanija promijenila naziv u „Najki“ 30. Maja 1971. godine . Svakako da je Najki najviše prepoznatljiv u svijetu sa svojim sloganom “Just do it“ (samo to uradi) i jednim od najpoznatijih logoa u svijetu – svuš koji je nacrtala studentica grafičkog dizajna za svega 35$, dok naziv Najki potiče od grčke boginje pobjede i trijumfa – Niki.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 23 stranica
  • Korporativna društvena odgovornost -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari