Odlomak

.Istorijat Turističke organizacije opštine Veliko Gradište
Osnivanje:
Odlukom opštine Veliko Gradište 2006.godine osnovana je Turistička organizacija opštine Veliko Gradište, čime je već postojeći Turistički savez dobio zvanične okvire a ustanova je počela da posluje kao zvanični institucionalni nosilac promocije turizma opštine Veliko Gradište na domaćem i inostranom tržištu.
Turistička organizacija opštine Veliko Gradište obavlja poslove promocije turizma, koordinacije aktivnosti turističkih, privrednih i drugih subjekata u turizmu na teritoriji opštine Veliko Gradište i Republike Srbije, kao i druge poslove iz člana 41. Zakona o turizmu Republike Srbije. Turistička organizacija obavlja i poslove koji nisu definisani ovim zakonom a koji se odnose na otkrivanje, prikupljanje, istraživanje, dokumentovanje, proučavanje, zaštitu i očuvanje, predstavljanje, interpretaciju, korišćenje i upravljanje kulturnim nasleđem kao i izvođenjem kulturnih programa i kulturnih sadržaja u okviru manifestacija i festivala (deo ovih programa je finansiran iz nadležnog Ministarstva kroz festival SILA-FEST).

2. Poslovi i aktivnosti Turističke otganizacije

Osnovni poslovi TO Veliko Gradište svakako su poslovi iz oblasti promocije turizma i integrisanog turističkog proizvoda Velikog Gradišta, definisanja, promovisanja i komercijalizacije turističkog proizvoda (koji potiču sa turističkog mesta), obezbeđivanja i unapređivanja informativno-propagandnog materijala kojim se promovišu turističke vrednosti opštine
1.štampane publikacije,
2. audio i video promotivni materijali,
3. on lajn sredstva promocije – internet prezentacija,
4.društvene mreže i prateće digitalne aktivnosti,
5.suveniri…
6. sajmovi
Turistička organizacija takođe radi na poslovima:
a) prikupljanja, sistematizovanja i objavljivanja informacija o celokupnoj turističkoj ponudi na teritoriji opštine Veliko Gradište, kao i druge poslove od značaja za promociju turizma;
b) organizovanja učešća i podršci u organizaciji turističkih, naučnih, stručnih, sportskih, kulturnih i drugih skupova i manifestacija;

No votes yet.
Please wait…

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Strategije tržišnog komuniciranja -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Zaječar,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za menadžment u Zajčaru  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari