E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 15. oktobar 2018. Prijavi dokument
U savremenom svijetu potiskuju se tradicionalni oblici nastave i zamjenjuju novim, aktivnijim, fleksibilnijim oblicima i metodama, a sve u cilju napredovanja pojedinca prema njegovim mogućnostima, interesovanjima, potrebama.
Prirodna težnja društva odnosno civilizacije jeste da se razvija, da napreduje u svim svojim poljima. U vremenskom kontinuumu kada je o vaspitanju i obrazovanju riječ, kretanje je teklo od tradicionalne do savremene škole. Poznato je da je tokom istorijskog razvoja obrazovanja dominirao tradicionalni – frontalni oblik organizacije nastave, utemeljene na razredno – predmetno – časovnom sistemu čiji je tvorac Jan Amos Komenski. Uz određena usavršavanja ovaj sistem se i danas koristi.
Promjene u društvu utiču na promjene u školi, a promjene u školi u najvažnijem dijelu odnose se na promjenu pozicije nastavnik i njegove uloge i stila rada u nastavnom procesu. Individualizovana nastava nije baš neka novost našeg vremena, ali je potreba našeg vremena. Tom pitanju se posvećuje izuzetna pažnja u mnogim zemljama, a u poslednje vrijeme i kod nas. Rezultati diferencijalne psihologije, a takođe teorijska i empirijska istraživanja u pedagogiji, didaktici otkrili su postojanje značajnih individualnih razlika između učenika. Zbog nejednake brzine mentalnog razvoja ove razlike u mentalnoj razvijenosti povećavaju se s uzrastom.
Ono na šta svakodnevno možemo da utičemo jesu oblici i metode rada, to jest iznalaženje i razvijanje raznovrsnih vrsta učenja u cilju motivisanja što većeg broja učenika, uz razvoj procesa individualizacije – primjenom individualizovane nastave.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.