Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Psihologija
Objavio studenti.rs 18. decembar 2018. Prijavi dokument
Procena potreba deteta je novi pristup i podrazumeva sagledavanje detetovog funkcionisanja u svim aspektima života, identifikovanje prepreka i barijera u društvu koje onemogućuje dete da bude potpuno uključeno i pronalaženje načina za prevazilaženje i otklanjanje svih prepreka. Ovaj pristup podrazumeva prilagođavanje društva i okoline i prihvatanje deteta, što treba da dovede do adekvatnog odgovaranja na potrebe koje dete ima, a ne promene deteta s ciljem njegovog prilagođavanja postavljenim standardima i normama. To znači da vaspitno-obrazovne ustanove (vrtići, škole), koje su osnova uključivanja i sticanja veština za dalji život, kao i druge ustanove, pronalaze načine da uklone barijere (fizičke, komunikacijske i druge) i prilagode način rada i pristup različitoj deci. Na taj način se stvara okolina koja je pristupačna i podržavajuća prema detetu i koja omogućava napredovanje, sticanje životnih veština ostvarivanja odnosa sa vršnjacima i odraslima i ispunjavanje potencijala u okviru prirodnog detetovog okruženja.
Porodica, ustanove sistema i razne druge usluge i servisi imaju zajedničku odgovornost i ulogu u ostvarivanju prava deteta, a obezbeđivanje podrške mora da bude bazirano na međusektorskoj saradnji.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.