Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Psihologija
Objavio studenti.rs 23. jul 2020. Prijavi dokument
“Sreća u braku ima mamu i tatu
i zdrave zube na jumbo plakatu,
to je bijela suprugova zena,
koja koristi pravi deterdžent
za uredni i čisti ambijent…”
Hladno Pivo, “Sreća”
Osvrnite se oko sebe – koliko brendova vidite? Na svom telefonu, računaru, majici koju nosite, frižideru, jastuku, bojleru, automobilu, zvučniku, privesku… Brendovi. Svuda su oko nas, do te mere da ih skoro i ne primećujemo. A o pesmicama iz reklama da i ne govorimo. Sve te kratke, jednostavne, pevljive melodije koje se lako uvuku u mozak (nemoguće je da nikada niste pevali ovo tokom tuširanja!). Bez obzira na to da li nam se dopadnu ili nas nerviraju, jedno je sigurno – nisu nas ostavile ravnodušnim, što i jeste njihova svrha.No, u jednom takvom svetu, gde je nemoguće izaći ne samo na ulicu, već i iz sopstvenog kreveta, a ne susresti se sa gomilom marketinških poruka, postavlja se jedno opravdano pitanje – gde je granica do koje nešto prestaje da bude samo prisutno, već postaje naporno, invanzivno i – neetično?
Kotler smatra da svaki marketing koncept mora da odražava filozofiju usluživanja kupaca i profita za kompaniju koja to čini, ali na obostranu korist (Kotler et al., 1999).
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.