Odlomak

“Sreća u braku ima mamu i tatu
i zdrave zube na jumbo plakatu,
to je bijela suprugova zena,
koja koristi pravi deterdžent
za uredni i čisti ambijent…”
Hladno Pivo, “Sreća”

Osvrnite se oko sebe – koliko brendova vidite? Na svom telefonu, računaru, majici koju nosite, frižideru, jastuku, bojleru, automobilu, zvučniku, privesku… Brendovi. Svuda su oko nas, do te mere da ih skoro i ne primećujemo. A o pesmicama iz reklama da i ne govorimo. Sve te kratke, jednostavne, pevljive melodije koje se lako uvuku u mozak (nemoguće je da nikada niste pevali ovo tokom tuširanja!). Bez obzira na to da li nam se dopadnu ili nas nerviraju, jedno je sigurno – nisu nas ostavile ravnodušnim, što i jeste njihova svrha.No, u jednom takvom svetu, gde je nemoguće izaći ne samo na ulicu, već i iz sopstvenog kreveta, a ne susresti se sa gomilom marketinških poruka, postavlja se jedno opravdano pitanje – gde je granica do koje nešto prestaje da bude samo prisutno, već postaje naporno, invanzivno i – neetično?
Kotler smatra da svaki marketing koncept mora da odražava filozofiju usluživanja kupaca i profita za kompaniju koja to čini, ali na obostranu korist (Kotler et al., 1999).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Psihologija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari