E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 28. oktobar 2016. Prijavi dokument
Internet je “medij” novijeg doba koji je izazvao radoznalost kod velikog broja menadzera a najviše kod onih menadzera koji idu u korak sa vremenom i najsavremenijom tehnologijom. Pojva intereneta se veže za 60-te godine prošlog vijeka kao neprofitna globalna “mreža svih mreža” koja je sveza i posrednik istraživačke, naučne i univerzitetske centre. Razvoj tehnolologije na polju inteligentnih mašina (računara) 80-tih godina je doprinjeo i većem razvoju internet i time je omogućen pristup mreži milionima korisnika širom planete. Poslovni ljudi su odmah uvidjeli sve prednosti koje internet pruža i shvatili su da je to novi način disttribucije proizvoda i usluga kao i propagandni medij.
Biznis menadzeri su prepoznali u internetu medij koji je pogodan za marketinške aktivnosti i kanal prodaje. U ovom radu će biti objašnjeno korišćenje internet za marketing i model nastupa na internetu.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.