Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 18. april 2017. Prijavi dokument
Opšta svrha kreiranja strategije jeste kombinovanje snage više različitih funkcionalnih oblasti organizacije u jedan dobro isplaniran potez ne bi li se postigli superiorni rezultati. U suštini ono odgovara na 3 pitanja:
• Gde se organizacija nalazi u određenom trenutku?
• Gde želi da bude?
• Kako doći dotle?
Cilj strateškog menadžmenta nije da predvidi budućnost firme, već da se za nju pripremi i da osmisli korake koje treba da preduzme da bi primenila svoj strateški plan i postigla konkurentsku prednost.
Konkurentske strategije se odnose na specifičnosti menadžerskog plana igre za uspešno konkurisanje i ostvarivanje konkurentske prednosti nad konkurentima. Konkurentska strategija sastoji se od tržišnih inicijativa i poslovnih pristupa kako bi:
• Privukli i zadovoljili kupce
• Oduprli se pritiski konkurencije
• Ojačali poziciju na tržištu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.