studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing menadžment

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Prema udžbeniku “Marketing menadžment” Prof. dr Vesne Milanović-Golubović za Megatrend Univerzitet Primenjenih Nauka, Beograd 2003.

Uvod

Razvoj pristupa o definisanju i definisanje marketinga

Marketing je jedna od najmlađih naučnih disciplina, ali jedna od najstarijih disciplina u poslovnoj praksi. Nakon njenog definisanja kao naučne discipline, nju prati veoma ubrzan razvoj. Marketing nauka je u velikoj srodnosti sa drugim naukama pa ga možemo posmatrati sa više različitih pristupa. Sa predmetnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao marketing proizvodnih dobara, marketing potrošačkih dobara, marketing usluga itd. Sa institucialnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao indrustrijski, trgovinski, uslužni marketing itd. ….

Međuzavisnost marketing dimenzija

Marketing je način poslovnog razmišljanja kompanije usmeren na tržište. To je stav kompanije prema ulozi i mestu na tržištu, u privredi u kojoj egzistira i društvenoj zajednici kojoj pripada. Marketing je usmeren na zadovoljavanje zahteva i potreba potoršača, iskazanom tražnjom na tržištu, sa ciljem ostvarivanja dobiti i opšte dobrobiti privrede i društva.

Marketing menadžment, 5.0 out of 5 based on 2 ratings Nastavi sa čitanjem..
Ključne reči Ključne reči: , , , ,

1 Komentar

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.