Odlomak

Uvod

Razvoj pristupa o definisanju i definisanje marketinga

Marketing je jedna od najmlađih naučnih disciplina, ali jedna od najstarijih disciplina u poslovnoj praksi. Nakon njenog definisanja kao naučne discipline, nju prati veoma ubrzan razvoj. Marketing nauka je u velikoj srodnosti sa drugim naukama pa ga možemo posmatrati sa više različitih pristupa. Sa predmetnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao marketing proizvodnih dobara, marketing potrošačkih dobara, marketing usluga itd. Sa institucialnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao indrustrijski, trgovinski, uslužni marketing itd. ….

Međuzavisnost marketing dimenzija

Marketing je način poslovnog razmišljanja kompanije usmeren na tržište. To je stav kompanije prema ulozi i mestu na tržištu, u privredi u kojoj egzistira i društvenoj zajednici kojoj pripada.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 31 stranica
  • Marketing menadžment Prof.dr Vesna Milanović Golubović
  • Školska godina: Prof.dr Vesna Milanović Golubović
  • Skripte, Marketing/PR, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari