Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. januar 2018. Prijavi dokument
Istraživanje u užem smislu sprovodi se zbog rešavanja neke konkretne situacije, što znači da označava postupak s određenim ciljem, tj. rešavanje postojećeg problema. Istraživanje polazi od definisanja problema, postavljanja hipoteza i ciljeva, razrade metoda i konkretne primene istraživačkih metoda i tehnika u projektu koji završava pisanim izveštajem s preporukama za akcije na području marketinga.
Praćenje tržišta se, za razliku od toga, može smatrati stalnim, kontinuiranim prikupljanjem podataka koji služe za sagledavanje vlastitoga položaja i opštih kretanja na tržištu kao podloge za tekuće poslovanje u dugoročnom razdoblju. Razlika između istraživanja tržišta i tržišnih informacija (praćenja tržišta) slična je razlici između baterijske svetiljke i sveće. Istraživanje tržišta može se definisati na mnogo načina. Zadržaću se na dvema definicijama. Kraćoj koja glasi: Istraživanje tržišta je sastavni, objektivni postupak dobijanja informacija koje služe odlučivanju u marketingu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.