studenti
Mesto za uspešne studente

Uvod u marketinški informacioni sistem

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Istraživanje u užem smislu sprovodi se zbog rešavanja neke konkretne situacije, što znači da označava postupak s određenim ciljem, tj. rešavanje postojećeg problema. Istraživanje polazi od definisanja problema, postavljanja hipoteza i ciljeva, razrade metoda i konkretne primene istraživačkih metoda i tehnika u projektu koji završava pisanim izveštajem s preporukama za akcije na području marketinga.
Praćenje tržišta se, za razliku od toga, može smatrati stalnim, kontinuiranim prikupljanjem podataka koji služe za sagledavanje vlastitoga položaja i opštih kretanja na tržištu kao podloge za tekuće poslovanje u dugoročnom razdoblju. Razlika između istraživanja tržišta i tržišnih informacija (praćenja tržišta) slična je razlici između baterijske svetiljke i sveće. Istraživanje tržišta može se definisati na mnogo načina. Zadržaću se na dvema definicijama. Kraćoj koja glasi: Istraživanje tržišta je sastavni, objektivni postupak dobijanja informacija koje služe odlučivanju u marketingu.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.