Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 13. septembar 2018. Prijavi dokument
Kontrola kvaliteta je postupak kojim se neki proizvod ili proizvodni proces podvrgava kontroli, u međufazama ili na kraju, kako bi se utvrdilo da li odgovara propisanim specifikacijama.
Kontrola je tehničke prirode, a sprovodi se u cilju uklanjanja loših proizvoda.
Jedan od uslova uspešnosti i opstanka preduzeća na tržištu predstavlja stalna kontrola kvaliteta. Kvalitet sa stanovišta preduzeća znači da je pažnja usmerena ne samo na kreiranje proizvoda već i na to da je taj proizvod bolji od prosečnog i da mu je cena povoljna za kupca.
Kontrola kvaliteta uključuje inspekciju proizvoda ili kontrolisanje usluga radi ispunjavanja standarda kvaliteta. Nezadovoljavajući proizvodi ili usluge bivaju odbijeni. Ovaj pristup može rezultovati tako da kupci dobiju zadovoljavajuće proizvode ili usluge. Takođe, može i uključiti značajne gubitke jer proizvodi koji su ispod standarda postaju otpad.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.