Odlomak

Korporativna društvena odgovornost je u savremenoj poslovnoj praksi često korišćen koncept, s obzirom na to da kompanije u značajnoj meri snose odgovornost za dešavanja i aktivnosti od šireg društvenog značaja. U nastojanju da doprinesu rešavanju problema društvene zajednice u kojoj obavljaju svoju poslovnu aktivnost, kompanije sprovode različite korporativne društvene inicijative. Kako bi što uspešnije koristile mnogobrojne prednosti negovanja društveno odgovornog ponašanja, kompanije moraju da afirmišu svoje ideje i osećanja brige za probleme drugih i promovišu sve aktivnosti na njihovom rešavanju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 38 stranica
  • Korporativna društvena odgovornost prof.dr Cariša Berić
  • Školska godina: prof.dr Cariša Berić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Čačak,  UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Tehnički fakultet u Čačku  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari