studenti
Mesto za uspešne studente

Menadžment usluga

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Razvoj uslužne ekonomije značajno se odrazio na promene u poslovnom pristupu uslužnih institucija, ali najuspešnije uslužne institucije su one koje su prve počele sa primenom koncepta marketinga usluga u svom poslovanju.
Uslužna ekonomija je prepoznatljiva po odnosima koji se uspostavljaju između proizvođača i potrošača, za razliku od industrijske u kojoj dominira orijentacija na proizvodnju proizvoda i ostvarivanje rezultata po tom osnovu. U industrijskoj ekonomiji standard potrošača se meri količinom proizvoda koji su njima dostupni, dok se u uslužnoj ekonomiji naglasak stavlja na kvalitet i standard života, odnosno na promene u stanju ličnosti ili stvari.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.