E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 18. jun 2018. Prijavi dokument
Postoje brojne definicije i shvatanja darovitosti koje nastaju u različitim vremenskim periodima. Od pojave prvih definicija do danas menjale su se definicije u skladu sa boljim razumevanjem fenomena darovitosti, njene prirode i uslova nastavnika. Darovitost se razumevala kao:
Visoka opšta intelektualna sposobnost – najstarije shvatanje darovitosti proizilazi iz psihometrijske definicije inteligencije. Poistovećivanje darovitosti sa opštim intelektualnim sposobnostima počinje sa Termanom. Prema Termanu daroviti su oni pojedinci koji na testu inteligencije postižu rezultat koji se izražava sa IQ 140 i više. Uočio je i slabost kvantitativnog pristupa preko opšte inteligencije. Zaključio je da pored mentalnih sposobnosti darovitost uključuje i neke neintelektuaalne faktore.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.