E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 22. decembar 2017. Prijavi dokument
Takmičenje kao aktivnost u vrtiću ima svoje pozitivne i negativne strane. U pozitivne strane se ubrajaju: samopouzdanje, takmičarski duh, želja za učestvovanjem u nekim ekipnim aktivnostima. Definisanje uspeha treba da bude kroz prihvaćen stav da uspeh ne mora uvek značiti pobedu, kao što ni izgubljena trka ne predstavlja poraz. Ali postoje i negativne strane takmičarskih aktivnosti u vrtićima. Prilikom biranja ekipa za takmičenje, deca biraju jedni druge, ali tu uvek ostane jedno dete koje je loše u toj aktivnosti (sport, vuča konopca, trčanje…) U tom kontekstu nametnula se tema „konstrukcije odnosa među samom decom” kroz bitnu činjenicu detinjstva „imati drugare” da nabrojiš, koja ukazuje na dečja prijateljstva („drugarstva”) koja nastaju u složenim odnosima unutar „kulture” grupe vršnjaka „koju istovremeno karakterišu i konformizam, i individualnost, i jednakost i takmičenje” (Tomanović, 2004: 34).
Prilikom gubljenja jedne ekipe na takmičenju između dve ekipe iz vrtića moze da se desi da dodje do opadanja samopouzdanja, samim tim i gubitka takmičarskog duha. Izbor igre i ponašanje deteta u igri može da bude i indikator stepena njegovog emocionalnog i intelektualnog razvoja.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.