Metodologija naučno – istraživačkog rada
Objavio micacure 24. maj 2022.
Objavio micacure 18. april 2022. Prijavi dokument
Ponašanje potrošača veoma je mlada disciplina. Prva knjiga iz ovog područja pojavila se 1960. godine. Tek širokim prihvatanjem marketinške koncepcije 50-tih godina pojavila se potreba studioznog proučavanja ponašanja potrošača. Budući da nije imalo istorijski razvoj kao ni vlastiti predmet istraživanja, teoretičari su pozajmili mnoge pojmove iz drugih naučnih disciplina, kao što su psihologija (proučavanje pojedinca), sociologija (proučavanje grupe), socijalna psihologija (proučavanje funkcionisanja pojedinaca unutar grupe), antropologija (uticaj društva na pojedinca) i ekonomija, kako bi formirali temelj ove nove discipline. Mnoge ranije teorije vezane za ponašanje potrošača temeljile su se na ekonomskoj teoriji, na shvatanju da se pojedinci ponašaju racionalno ne bi li ostvarili maksimalnu korist (zadovoljstvo) pri kupovini roba i usluga.
Objavio micacure 24. maj 2022.
Objavio djekavlada10 23. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio elektromatematicar032 25. maj 2022.
Objavio malicdoni 24. maj 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.