Revizija potraživanja od kupaca
Objavio sacir.h 21. mart 2023.
Diplomski/master radovi, Ekonomija, Marketing/PR, Menadžment
Objavio VanjaAna 10. mart 2023. Prijavi dokument
Predmet ovog rada biće Promocija kao instrument marketing miksa i Lična prodaja kao jedna od promotivnih aktivnosti.
Značaj promocije u marketingu je višestruk: povećava se svest o brendu (proizvodu), promocija potpomaže prepoznavanju različitih segmenata tržišta i u ciljanju pravih potrošača, povećava se broj kupaca, isto kao prodaja i profit. Lična prodaja, sa svoje strane ima višestruki benefit kako za kupca, tako i za firmu. Svi ovi parametri imaju svoje zakonitosti koje će biti objašnjene i razrađene u radu.
Na početku rada upoznajemo se ukratko sa terminom i pojmom marketinga uopšteno, da bih zatim prešla na instrumente marketinga i njihove kombinacije – takozvani marketing miks.
Glavni deo rada odnosi se na promociju kao instrument marketing miksa gde počinjem sa pojmom i značajem, prelazim na procese komuniciranja kao biti promocije, obrađujem ciljeve, strategiju, budžet i oblike promocije.
Takođe, u glavni deo spada i lična prodaja, gde se baziram na modernoj prodaji, njenoj interakciji sa drugim komunikacionim instrumentima i drugim detaljima.
Cilj rada je bio da pokažem značaj i važnost promocije u preduzeću bilo kojeg tipa i namene, da se upoznamo sa koracima i funkcionisanjem promocije i lične prodaje kao njenog dela.
Objavio sacir.h 21. mart 2023.
Objavio viktor133 15. mart 2023.
Objavio dusangaga13 15. mart 2023.
Objavio nvvaske99 15. mart 2023.
Objavio nvvaske99 15. mart 2023.
Objavio nvvaske99 15. mart 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.