E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 14. decembar 2018. Prijavi dokument
Postoji jedna velika istina kada je reč o opstanku na tržištu, nevezano za industriju unutar koje poslujete: bez obzira na to koliko su vaši proizvodi ili usluge koje nudite sjajni, nevažno je koliko ste truda uložili u njihov razvoj i dizajn ukoliko ljudi ne znaju da postojite.
Tada na scenu stupa marketing.
Sa razvojem interneta, marketing je prirodno promenio fokus i prilagodio se novim navikama korisnika. To ne znači da su tradicionalne marketinške metode u potpunosti izumrle, ali su u većini slučajeva postale sekundarne naspram digitalnih marketinških aktivnosti.
Razmislite samo: u slučaju da ste u potrazi za odličnim italijanskim restoranom, da li ćete pre posegnuti za oglasnikom koji ste dobili u poštanskom sandučetu ili ćete ukucati vaš upit u Google pretraživač koji će vam u roku od nekoliko sekundi ponuditi više različitih odgovora?
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.