WordPress
Objavio mlukic94 15. septembar 2023.
Seminarski radovi, Informacione tehnologije, Marketing/PR
Objavio MiccaMic 31. maj 2023. Prijavi dokument
Нагли развој интернета током деведесетих година XX века створио је дотад непознато средство масовне комуникације и размене информација. На самом почетку интернет је углавном служио за размену научних информација. Данас је постао саставни део сваког домаћинства и глобално средство комуникације милиона људи. Почетком XXI века, даљим развојем интернета и нових технологија, појављују се и прве друштвене мреже. Компаније су принуђене да пређашње традиционално пословање и маркетиншке активности ускладе са новим пословним окружењем и захтевима тржишта.
Комуникација у маркетиншке сврхе има за циљ да информише купца о производу, услузи и/ или бренду, изгради дугорочан однос поверења и утиче на одлуку о куповини. Захваљујући Интернету и масовној употреби информационо-комуникационих технологија, а нарочито појавом друштвених мрежа, створено је ново дигитално окружење у коме је комуникација брза, двосмерна али и у коме и потрошач може јавно да искаже своје мишљење, задовољство или незадовољство. Присуство компаније на Интернету и друштвеним медијима усмерено је на различите циљеве, између осталог на: увођење и промовисање нових производа и услуга, освајање нових тржишта, унапређење односа са заједницом, унапређење продаје и друге. Дигиталне комуникације су под утицајем свакодневног развоја постојећих и креирања нових друштвених мрежа. Неке од најзначајних и глобално коришћених друштвених мрежа у овом тренутку су: Фејсбук, Тик-Ток, Инстаграм, Јутјуб, Твитер, Пинтерест, Снепчет.
Друштвене мреже окупљају људе сличних интересовања у форми онлајн заједница. У тим заједницама, где милиони корисника свакодневно размењују информације, компаније су морале да прилагоде свој начин комуницирања и оглашавања. Могућност двосмерне комуникације и непосредног контакта са потрошачима, тј. корисницима услуга омогућило је и мањим компанијама које немају милионске буџете за маркетинг и традиционалне канале масовног комуницирања, да њихови производи/услуге допру до шире јавности, тј. да се она са њима упозна. Овде је битно не само активно комуницирање важних информација већ и грађење дугорочних односа са потрошачима и уважавање њиховог мишљења. Осим тога, мора се водити рачуна да визуелни идентитет бренда, тј. неке компаније, производа и другог буде у свим медијима препознатљив и недвосмислен. Ово важи и за начин комуницирања, наравно, уз одређена прилагођавања врсти медија и различитој публици која је на њима присутна.
Objavio mlukic94 15. septembar 2023.
Objavio sdj999ftn 13. septembar 2023.
Objavio kubura 11. septembar 2023.
Objavio dejana1995 25. septembar 2023.
Objavio dejana1995 25. septembar 2023.
Objavio dejana1995 25. septembar 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.