Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
7 stranica
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 30. mart 2021. Prijavi dokument
U radu se objašnjava primjena opštih principa marketinga na poslovanje uopšte, u cilju opstanka, uspješnijeg poslovanja, rasta i razvoja u sve dinamičnijem okruženju. Rad daje teorijski pregled koncepta marketing miksa, u svim sferama poslovanja, pri tome ukazujući na važne relacije između kvaliteta i sva četiri elementa marketinga miksa, kako ga u literaturi nalazimo pod nazivom 4P.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.