studenti
Mesto za uspešne studente

Promocija kao instrument marketing miksa

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.5/5 (2 votes cast)

Riječ promocija potiče od latinske reči promotio i njeno prvobitno značenje je glasilo: unapređenje, svečano proglašenje neke ličnosti za doktora nauka ili člana neke akademije; danas se više korisiti kod uvođenja novog proizvoda ili usluge na tržište.
Promocija je jedan od četiri elementa marketing miksa, pored proizvoda, cijene i distribucije. Ona je kao instrument marketing miksa dio procesa integrisanog marketing komuniciranja i njena osnovna svrha je stvaranje pozitivnog stava o proizvodima ili uslugama koji vodi ka njihovom favorizovanju u procesu kupovine na tržištu, odnosno željenom tržišnom pozicioniranju, kako proizvoda, tako i preduzeća. Promocija obavlja proces komuniciranja preduzeća sa kupcima i to postojećim i potencijalnim.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

2 Komentara

  1. sve pohvale

  2. odlican rad

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.