Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Ljudski resursi, Marketing/PR, Menadžment, Psihologija
Objavio mob0629649492 10. jul 2023. Prijavi dokument
Da bi se dokazala osnovna premisa ovog rada, a to je uloga koju menadžment ljudskih resursa ima u sprovođenju poslovne strategije i ostvarivanju strateških ciljeva organizacije, uz stalno ocenjivanje ljudi kao njenog najvrednijeg resursa, sprovedeno je istraživanje literature domaćih i stranih autora iz ove oblasti.
Najvažnije je da ljudski resursi igraju veoma važnu ulogu u sprovođenju poslovne strategije, zbog čega se izboru pristupa sa posebnom pažnjom zaposlene, ulaže u njihovu obuku i na kraju nagrađuje njihov rad. Postoji stalna veza između strateškog menadžmenta i ljudskih resursa pri izboru adekvatne poslovne strategije koja će dovesti do konkurentske prednosti. Takođe treba istaći značaj strateškog menadžmenta, koji treba da omogući organizaciji da na vreme uoči promene u okruženju i konkurenciji i da brzo i efikasno reaguje na te promene.
Da bi organizacija efikasno poslovala i sve operativne aktivnosti moraju biti podržane strategijama. Važno je istaći ulogu koju marketing igra u kompaniji, jer je osnovni zadatak marketinga da privuče, ali još važnije, zadrži svoje kupce i na taj način ostvari profit. Zaposleni prodaju svoje usluge kroz komunikaciju sa potrošačima, a zadovoljstvo potrošača uslovljeno je kvalitetnim i stručnim osobljem organizacije koja pruža usluge. Posebna pažnja se mora posvetiti procesu zapošljavanja i selekcije kako bi se angažovalo kvalifikovano osoblje za komunikaciju sa potrošačima. Pažljivo planiranje regrutovanja i selekcije kandidata zahteva određena finansijska sredstva, ali pogrešno angažovanje donosi mnogo veće troškove organizaciji.
U svakoj od uslužnih organizacija najvažnija je aprilska odluka o prijemu radnika koji će uspešno obavljati posao. Uz pomoć takvog osoblja, organizacija će postići zagarantovani uspeh u poslovanju i ostvariti svoje ciljeve. Ukazano je na značaj upravljanja ljudskim resursima u organizaciji, koliko i šta treba da ulaže u svoje zaposlene kroz njihovo učenje, obuku, regrutaciju kako bi oni najkvalitetniji ostali u organizaciji i omogućili joj efikasno i efikasno poslovanje.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.