Menadžment
Znamo da zaposleni mogu očekivati pokušaj smanjenja izostajanja. Dakle, ne iznenađuje relativno jak dokaz koji sugeriše da posvećeni i zadovoljni zaposleni imaju nisku stopu obrta i izostajanja sa posla. Zato većina menadžera žele da smanje broj registracija i odsustva – posebno među njihovim najproduktivnijim zaposlenima – treba da rade stvari koje garantuju pozitivne poslovne stavove. Izostajanje može da se koriguje. Ako zaposleni zahtevaju da se angažuju u aktivnostima koje se pojavljuju u skladu sa njima ili su u suprotnostima sa njihovim stavovima, menadžeri se trebaju setiti da pritisak za poboljšanjem izostajanja sa posla se doživljava kao nametnuto od spolja i nekontrolišuće. Pritisak je takođe smanjen ako su nagrade značajne dovoljno da naprave pomak u izostajanju.
Ali hajde da ne mešamo zadovoljne radnike sa produktivnim radnicima.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cloud-orijentisani servisi i usluge
- Informacione tehnologije
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija
- 14 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Teorijske osnove fizičkog vaspitanja
- Teorija Fizickog SPorta
- 8 stranica