Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 19. novembar 2020. Prijavi dokument
Strategija – je širok program za definisanje i realizovanje organizacionih ciljeva, stvoren kao reakcija organizacije na svoju sredinu. Strategija se može definisati sa dva aspekta:
1.Šta organizacija namerava da učini – strategija je širok program definisanja i realizovanja ciljeva organizacije i sporovodjenja njenih zadataka.
2.Šta organizacija konačno čini bez obzira da li su njihove akcije prvobitno planirane ili ne – strategija je model reakcije organizacije na svoju sredinu tokom vremena.
Aktivna formulacija strategije je poznata kao strateško planiranje ili strateški menadžment.
Glavne karakteristike razlikovanja strategije od opštih vrsta planiranja: VREMENSKI HORIZONT, UTICAJ, KONCEPCIJE NAPORA, MODEL ODLUKA I PROŽETOST.
2.EVOLUCIJA KONCEPTA STRATEGIJE (87)
Strategija – od grćke reči “Strategia” – umešnost vojskovodje.
3.VAŽNOST STRATEŠKOG PLANIRANJA (87-90)
Strateško planiranje – je značajno za dugoročni rast I dobrobit sopstvene firme koje se fokusira na dugoročno povećanje. Razlog strateškog planiranja je da se organizacija pomeri sa mesta na kojem je mesto na kome želi da bude i da tokom tog procesa razvija i održava konkurentsku prednost u industriji u kojoj posluje..
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.