Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 17. maj 2019. Prijavi dokument
Povratna informacija tj. ocena rada organizacije ili zaposlenog je od izuzetnog značaja, kako bi se organizacija i zaposleni razvijali, napredovali i postajali uspešniji. Na menadžeru je da stvori takve uslove u organizaciji u kojima će zaposleni da ocenu svog rada shvate kao polaznu tačku za dalje usavršavanje, a ne kao ličnu uvredu.Ovo zahteva veštinu i iskustvo sa strane menadžera koji sastanaku za davanje ocene nečijeg rada treba da pristupi ozbiljno i da se za njega pripremi.Osim povratne informacije ključna je i uloga kontrole u uspešnosti neke organizacije. Kontrola se sastoji iz nekoliko faza: utvrđivanja ciljeva, merenja rezultata, upoređivanja rezultata sa standardima i korekcije aktivnosti da bi se ostvarili postavljeni ciljevi. Obim i vrsta kontrole zavisiće od raznih faktora koji variraju od organizacije do organizacije: njene veličine, nivoa aktivnosti i pozicije, stepena decentralizacije, kulture organizacije i važnosti aktivnosti. Da bi se definisao i osmislio efikasan način kontrole potrebno je poznavanje raznih činilaca. Sistemi kontrole treba da budu ekonomski isplativi. Do menadžera se mora dovesti validna informacija i to pravovremeno kako bi mogao da reaguje na vreme. Sistem kontrole mora biti fleksibilan, kako bi se mogao da se prilagodi promenama.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.