Odlomak

Povratna informacija tj. ocena rada organizacije ili zaposlenog je od izuzetnog značaja, kako bi se organizacija i zaposleni razvijali, napredovali i postajali uspešniji. Na menadžeru je da stvori takve uslove u organizaciji u kojima će zaposleni da ocenu svog rada shvate kao polaznu tačku za dalje usavršavanje, a ne kao ličnu uvredu.Ovo zahteva veštinu i iskustvo sa strane menadžera koji sastanaku za davanje ocene nečijeg rada treba da pristupi ozbiljno i da se za njega pripremi.Osim povratne informacije ključna je i uloga kontrole u uspešnosti neke organizacije. Kontrola se sastoji iz nekoliko faza: utvrđivanja ciljeva, merenja rezultata, upoređivanja rezultata sa standardima i korekcije aktivnosti da bi se ostvarili postavljeni ciljevi. Obim i vrsta kontrole zavisiće od raznih faktora koji variraju od organizacije do organizacije: njene veličine, nivoa aktivnosti i pozicije, stepena decentralizacije, kulture organizacije i važnosti aktivnosti. Da bi se definisao i osmislio efikasan način kontrole potrebno je poznavanje raznih činilaca. Sistemi kontrole treba da budu ekonomski isplativi. Do menadžera se mora dovesti validna informacija i to pravovremeno kako bi mogao da reaguje na vreme. Sistem kontrole mora biti fleksibilan, kako bi se mogao da se prilagodi promenama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Menadžment -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari