Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 02. novembar 2017. Prijavi dokument
O inflaciji se zna mnogo, ali ipak nedovoljno. Ona ne bira ni mesto, ni vreme gde će se pojaviti. To mogu da budu nerazvijene, ali i razvijene zemlje, nezavisno od toga da li im je površina velika, ili mala. Još jedna specifičnost koja se vezuje za inflaciju je to što se dva puta ne pojavljuje u istom obliku. Inflacija je jedna negativna pojava u društvu, u privrednim kretanjima tog društva, koja se kao takva uvek negativno odražava na ponudu i potražnju. Naime, kada je u pitanju inflacija, u nauci postoji jedan niz ekonomskih mislilaca koji su razmatrali ovaj monetarni fenomen kao oblik monetarne neravnoteže u društvu. Ovde treba napomenuti to da se sam pojam inflacije različito shvatao kroz svoju istorijsko-razvojnu komponentu gledišta, tako da postoji veliki broj definicija inflacije kroz koje se taj pojam može razmatrati. S’ druge strane, inflacija je veoma bitan fenomen i kao takav zauzima važno mesto u proučavanju.
Cilj rada je da se prikaže kako se potrošači ponašaju u inflatornim vremenima, kako bi se lakše shvatili efekti inflacije na ponašanje i živote potrošača.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.