Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 15. septembar 2019. Prijavi dokument
Šest sigma predstavlja metodologiju za unapredjenje i poboljšavanje poslovnih procesa, koja se zasniva na uočavanju i pronalaženju grešaka u procesima, i fokusira se na izlazne parametre(outpute) koji su veoma važni za krajnjeg korisnika, odnosno kupca. Six sigma stavlja kupca na prvo mesto, i koristi sve moguće podatke i tehnike kako se postigao što bolji rezultat i zadovoljile potrebe kupca.
Ovaj pristup je razvijen u kompaniji Motorola, sredinom 80ih godina prošlog veka. Nakon uspešne primene, rezultati su se odmah videli na ogromnim uštedama i povećanju prihoda.
Suština Six sigma jeste da se smanji broj grešaka, odnosno defektnih proizvoda u proizvodnji. Greške i gubici u nekim preduzećima mogu biti čak i izmedju 20% i 30% vrednosti od ukupnih prihoda.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.