Odlomak

Šest sigma predstavlja metodologiju za unapredjenje i poboljšavanje poslovnih procesa, koja se zasniva na uočavanju i pronalaženju grešaka u procesima, i fokusira se na izlazne parametre(outpute) koji su veoma važni za krajnjeg korisnika, odnosno kupca. Six sigma stavlja kupca na prvo mesto, i koristi sve moguće podatke i tehnike kako se postigao što bolji rezultat i zadovoljile potrebe kupca.
Ovaj pristup je razvijen u kompaniji Motorola, sredinom 80ih godina prošlog veka. Nakon uspešne primene, rezultati su se odmah videli na ogromnim uštedama i povećanju prihoda.
Suština Six sigma jeste da se smanji broj grešaka, odnosno defektnih proizvoda u proizvodnji. Greške i gubici u nekim preduzećima mogu biti čak i izmedju 20% i 30% vrednosti od ukupnih prihoda.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Analiza vrednosti prof. Zoran Rakićević
  • Školska godina: prof. Zoran Rakićević
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari