Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 23. maj 2019. Prijavi dokument
1. UVOD
Važno pravilo, koje je isto od samog početka postojanja menadžmenta jeste da kompanije širom sveta uvek teže ka uvođenju novih promena kako bi postigli što bolje rezultate u svom radu i kako bi doprineli stalnom napredovanju. Menadžment je izuzetno širok pojam, svaki deo njega je zaseban i višestran i iz tog razloga bez njega se ne može zamisliti funkcionisanje jednog preduzeća.
U ovom radu fokus će biti na temi koja se bavi objašnjenjem sprovođenja promena u organizaciji, kao i o strategijama koje se moraju primeniti kako bi uvođenje promena bilo uspešno. Mnogi ekonomisti tvrde da je sprovođenje organizacione promene vrlo teško i da pri tom postoje mnogi rizici koji se javljaju, a jedan od njih je i sumnja u uspeh ostvarivanja promene.
Savremeno poslovanje nameće potrebu usklađivanja poslovnja sa državnim porpisima, novim tehnološkim napretkom, povećanom konkurencijom, tržišnim napretkom i svim okolnostima pozitivnim i negativnim koji se javljaju kako u internom tako i eksternom okruženju.
Najmanje jednom godišnje većina preduzeća preduzima umerene organizacione promene dok se neke veće promene dešavaju svake četvrte ili pete godine. Bez promena i uvođenja novina u poslovanje, opstanak u tržišnim uslovima privređivanja gotovo je nemoguć. Promene nose rizik, ali i uslov opstanka i razvoja na tržištu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.