Odlomak

1. UVOD

Važno pravilo, koje je isto od samog početka postojanja menadžmenta jeste da kompanije širom sveta uvek teže ka uvođenju novih promena kako bi postigli što bolje rezultate u svom radu i kako bi doprineli stalnom napredovanju. Menadžment je izuzetno širok pojam, svaki deo njega je zaseban i višestran i iz tog razloga bez njega se ne može zamisliti funkcionisanje jednog preduzeća.

U ovom radu fokus će biti na temi koja se bavi objašnjenjem sprovođenja promena u organizaciji, kao i o strategijama koje se moraju primeniti kako bi uvođenje promena bilo uspešno. Mnogi ekonomisti tvrde da je sprovođenje organizacione promene vrlo teško i da pri tom postoje mnogi rizici koji se javljaju, a jedan od njih je i sumnja u uspeh ostvarivanja promene.

Savremeno poslovanje nameće potrebu usklađivanja poslovnja sa državnim porpisima, novim tehnološkim napretkom, povećanom konkurencijom, tržišnim napretkom i svim okolnostima pozitivnim i negativnim koji se javljaju kako u internom tako i eksternom okruženju.

Najmanje jednom godišnje većina preduzeća preduzima umerene organizacione promene dok se neke veće promene dešavaju svake četvrte ili pete godine. Bez promena i uvođenja novina u poslovanje, opstanak u tržišnim uslovima privređivanja gotovo je nemoguć. Promene nose rizik, ali i uslov opstanka i razvoja na tržištu.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari