studenti
Mesto za uspešne studente

Strategije i promene

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

1. UVOD

Važno pravilo, koje je isto od samog početka postojanja menadžmenta jeste da kompanije širom sveta uvek teže ka uvođenju novih promena kako bi postigli što bolje rezultate u svom radu i kako bi doprineli stalnom napredovanju. Menadžment je izuzetno širok pojam, svaki deo njega je zaseban i višestran i iz tog razloga bez njega se ne može zamisliti funkcionisanje jednog preduzeća.

U ovom radu fokus će biti na temi koja se bavi objašnjenjem sprovođenja promena u organizaciji, kao i o strategijama koje se moraju primeniti kako bi uvođenje promena bilo uspešno. Mnogi ekonomisti tvrde da je sprovođenje organizacione promene vrlo teško i da pri tom postoje mnogi rizici koji se javljaju, a jedan od njih je i sumnja u uspeh ostvarivanja promene.

Savremeno poslovanje nameće potrebu usklađivanja poslovnja sa državnim porpisima, novim tehnološkim napretkom, povećanom konkurencijom, tržišnim napretkom i svim okolnostima pozitivnim i negativnim koji se javljaju kako u internom tako i eksternom okruženju.

Najmanje jednom godišnje većina preduzeća preduzima umerene organizacione promene dok se neke veće promene dešavaju svake četvrte ili pete godine. Bez promena i uvođenja novina u poslovanje, opstanak u tržišnim uslovima privređivanja gotovo je nemoguć. Promene nose rizik, ali i uslov opstanka i razvoja na tržištu.

 

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.