Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 02. novembar 2017. Prijavi dokument
Pojavom raznih novih tehnologija menja se i ponašanje potrošača u kupovini. Te promene navode i kompanije da menjaju, ili prilagođavaju poslovne modele. S’ obzirom na sve promene koje se dešavaju u okruženju, na kompanijama je da mnogo više pažnje posvete potrošačima. Poznata marketing teorija kaže da nezadovoljan potrošač svoje loše iskustvo prenese na 7 do 9 prijatelja, a zadovoljan na svega 3. Možete samo da pretpostavite koliko su se ove cifre sada promenile. Ove podatke možete pomnožiti sa 10 puta, čak i više! Internet je dostupan svima i većinu informacija delimo sa svojim prijateljima kroz društvene mreže, aplikacije, blogove i druge sajtove. Potrošači jednostavno traže mišljenje drugih potrošača u realnom vremenu, pa možete zateći mnoge dok su u kupovini da fotografišu naokolo i šalju fotografije svojim prijateljima, kako bi im dali komentar koji će možda biti presudan za kupovinu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.