Odlomak

 

Motivaciona teorija očekivanja je pristup za koji mnogi veruju da ide najdalje u objašnjenu kako su ljudi motivisani. Jedna od vodećih ličnosti u razvoju i objašnjenju ove teorije je psiholog Victor H. Vroom. On smatra da će ljudi da budu motivisani na akcije za ostvarenje cilja ako veruju u vrednost cilja i ako mogu videti da ono što čine pomaže u njegovom ostvarenju.
Preciznije rečeno, Vroomova teorija kaže da je motivacija ljudi određena vrednošću koju pridaju rezultatu svojih napora (bilo pozitivnih, bilo negativnih) pomnoženoj s pouzdanošću sa kojom smatraju da će njihovi napori pomoći u ostvarenju ciljeva. Drugim rečima, Vroom naglašava da je motivacija produkt anticipirane vrednosti cilja i verovatnosti s kojom on ili ona procenjuju ostvarenje cilja. Vroomova teorija sa njegovim ličnim terminima može da se izrazi na sledeći način.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Strategijski menadžment -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka   Nema

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari