Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. februar 2019. Prijavi dokument
Motivaciona teorija očekivanja je pristup za koji mnogi veruju da ide najdalje u objašnjenu kako su ljudi motivisani. Jedna od vodećih ličnosti u razvoju i objašnjenju ove teorije je psiholog Victor H. Vroom. On smatra da će ljudi da budu motivisani na akcije za ostvarenje cilja ako veruju u vrednost cilja i ako mogu videti da ono što čine pomaže u njegovom ostvarenju.
Preciznije rečeno, Vroomova teorija kaže da je motivacija ljudi određena vrednošću koju pridaju rezultatu svojih napora (bilo pozitivnih, bilo negativnih) pomnoženoj s pouzdanošću sa kojom smatraju da će njihovi napori pomoći u ostvarenju ciljeva. Drugim rečima, Vroom naglašava da je motivacija produkt anticipirane vrednosti cilja i verovatnosti s kojom on ili ona procenjuju ostvarenje cilja. Vroomova teorija sa njegovim ličnim terminima može da se izrazi na sledeći način.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.