Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 20. oktobar 2020. Prijavi dokument
Strategijski menadžment se sastoji od strategijske analize i implementacije strategije. Proces strategijske analize, sa svoje strane, ima dve faze: fazu formulisanja strategije i fazu vrednovanja strategije.
Formulisanje strategije podrazumeva analizu atraktivnosti grane kao i pozicije preduzeća, odnosno, pozicije njegovog konkretnog biznisa vis-a-vis konkurenata kako bi se utvrdili izvori konkurentske prednosti i njeno trajanje. Vrednovanje strategije podrazumeva procenu dodate vrednosti opcionih ili mogućih strategija.
Osnova za strategijsku analizu nalazi se u radovima M. Portera. Prema ovom pristupu, pri formulisanju strategije pojedinačnih biznisa stratezi vode računa o najmanje dva elementa: atraktivnost grane i relativna atraktivnost preduzeća, odnosno njegovog biznisa u odnosu na konkurente. Analizom prethodnih faktora treba utvrditi da li postoji tzv. „konkurentska prednost“.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.