Elektronsko poslovanje model c2c
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 20. oktobar 2020. Prijavi dokument
Strategijski menadžment se sastoji od strategijske analize i implementacije strategije. Proces strategijske analize, sa svoje strane, ima dve faze: fazu formulisanja strategije i fazu vrednovanja strategije.
Formulisanje strategije podrazumeva analizu atraktivnosti grane kao i pozicije preduzeća, odnosno, pozicije njegovog konkretnog biznisa vis-a-vis konkurenata kako bi se utvrdili izvori konkurentske prednosti i njeno trajanje. Vrednovanje strategije podrazumeva procenu dodate vrednosti opcionih ili mogućih strategija.
Osnova za strategijsku analizu nalazi se u radovima M. Portera. Prema ovom pristupu, pri formulisanju strategije pojedinačnih biznisa stratezi vode računa o najmanje dva elementa: atraktivnost grane i relativna atraktivnost preduzeća, odnosno njegovog biznisa u odnosu na konkurente. Analizom prethodnih faktora treba utvrditi da li postoji tzv. „konkurentska prednost“.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio anitatorbica 29. april 2022.
Objavio nadzolinaaa 28. april 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio seminaristkinja 18. maj 2022.
Objavio djekavlada10 17. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.