Orijentacija ka snadbevanju ugostiteljskih objekata ”N.B.-TRADE DOO” – Kruševac
Objavio naomimiona 05. jun 2023.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 20. april 2018. Prijavi dokument
Krajem pedesetih i početkom šezdesetih godina shvaćeno je da bi se istraživanjem potreba i želja potrošača mogao ostvariti veći profit.Danas je ponašanje kupaca primarni fokus svake marketing aktivnosti preduzeća kako bi se što uspešnije zadovoljile njihove potrebe i želje.Istraživanje ponašanja potrošača je od velikog značaja za marketing eksperte, vladine organizacije i institucije,predstavnike društvenih nauka kao i za same potrošače,jer se tako prikupljaju informacije o njihovim željama i potrebama i sa njima se usklađuje proizvodni program i asortiman,kako bi se povećala prodaja i profit.Istraživanje potrošača različitim tehnikama,dolazi se do saznanja koji unutrašnji i spoljašnji faktori utiču na potrošačke odluke.Ponašanje potrošača se definiše kao ponašanje koje potrošači pokazuju u traženju,kupovini,korišćenju,procenjivanju i raspolaganju proizvodima i uslugama za koje očekuju da će zadovoljiti njihove potrebe.
Objavio naomimiona 05. jun 2023.
Objavio dejana1995 30. maj 2023.
Objavio Marjana 30. maj 2023.
Objavio nikola.tripko 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio nikola.tripko 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.