Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 23. avgust 2019. Prijavi dokument
Ovde će biti prikazani neki od razvijenih modela, koji se mogu svrstati u dvegrupe: modeli za merenje kvaliteta usluge i makroekonomski modeli za merenjezadovoljstva korisnika.Modeli za merenje kvaliteta usluge:
•Quality Gap Model
•SERQUAL model
•P-C-P modelMakroekonomski modeli za merenje i pra
ćenje zadovoljstva korisnika:
•Evropski indeks zadovoljstva korisnika – ECSI
•Američki indeks zadovoljstva korisnika – ACS
2.Quality GAP model
Konceptualni modeli kvaliteta su nastali kao rezultat napora da se bolje razume kvalitet usluga. Konceptualni modeli kvaliteta daju pregled faktora koji potencijalno utiču na kvalitet organizacije i usluga koje ona pruža.
Većina istraživanja u ovoj oblasti se oslanja na Quality Gap model čiji su autori Parasurman, Zeithaml i Веггу (1985). Quality Gap model je dao suštinski doprinos razumevanju strukture kvaliteta i faktora koji na njega utiču. Model omogućava identifikovanje gepova, koji se mogu pojaviti i organizaciji rada. Gap je razlika između očekivanja korisnika u vezi sa uslugom i opažanja stvarno pru¬žene usluge. Prema Parasuramanu (1985), gepovi predstavljaju značajne prepreke u postizanju zadovoljavajućeg nivoa kvaliteta usluge.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.