Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 08. maj 2019. Prijavi dokument
Sve do kraja Drugog svetskog rata, vozači automobila nisu vodili računa o ograničenjima brzine. Način vožnje je po pravilu bio diktiran snagom motora vozila i kvalitetom puta. Razvojem radarskih sistema tokom Drugog svetskog rata, usavršavanjem elektronske opreme sposobne za rad na veoma visokim frenkvencijama i njenim uvođenjem u civilnu upotrebu, stvoreni su uslovi da budu razvijeni mali, mobilni sistemi pogodni za kontrolu brzine vozila na putu.
Način vršenja kontrolisanja brzine kretanja vozila kao i uređaja kojima se ona vrši propisani su u Pravilniku o merilima brzine vozila u saobraćaju. Propisana tačnost merenja i upotreba uređaja propisane su zakonom kojim se uređuje metrologija. Kontrolu brzine kretanja vrši MUP, konkretnije saobraćajna policija.
2. NAČINI I OBLICI KONTROLE
Merenje brzine vozila u saobraćaju vrši se primenom jedne od sledećih metoda merenja:
1) metoda stacionarnog merenja;
2) metoda pokretnog merenja.
Za pokretno merenje brzine koristi se isključivo radarski uređaji.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Radarska kontrola”
odlicno