Odlomak

 

Sve do kraja Drugog svetskog rata, vozači automobila nisu vodili računa o ograničenjima brzine. Način vožnje je po pravilu bio diktiran snagom motora vozila i kvalitetom puta. Razvojem radarskih sistema tokom Drugog svetskog rata, usavršavanjem elektronske opreme sposobne za rad na veoma visokim frenkvencijama i njenim uvođenjem u civilnu upotrebu, stvoreni su uslovi da budu razvijeni mali, mobilni sistemi pogodni za kontrolu brzine vozila na putu.
Način vršenja kontrolisanja brzine kretanja vozila kao i uređaja kojima se ona vrši propisani su u Pravilniku o merilima brzine vozila u saobraćaju. Propisana tačnost merenja i upotreba uređaja propisane su zakonom kojim se uređuje metrologija. Kontrolu brzine kretanja vrši MUP, konkretnije saobraćajna policija.

2. NAČINI I OBLICI KONTROLE

Merenje brzine vozila u saobraćaju vrši se primenom jedne od sledećih metoda merenja:
1) metoda stacionarnog merenja;
2) metoda pokretnog merenja.
Za pokretno merenje brzine koristi se isključivo radarski uređaji.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Bezbednost saobracaja dr Rade Bogojević
  • Školska godina: dr Rade Bogojević
  • Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
  • Srbija,  Novi Sad,  Pravni fakultet, Novi Sad  

Više u Saobraćaj

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Jedan komentar na “Radarska kontrola”

Komentari