Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio izuzetnanagrada 03. januar 2012. Prijavi dokument
Uspeh zavisi od mnogo činilaca, na neke od njih možemo da utičemo a na neke ne, puno puta se tu umeša i sreća. Međutim, jedna od velikih, ako ne i najveća, prednost je poznavanje svojih mogućnosti. Ako znamo koliko možemo i koliko smo spremni i dokle možemo da idemo, imamo prednost ne samo na privatnom nego i na poslovnom planu.
Upoznavanje samog sebe i svoje ličnosti nije lak posao ali sa puno samoanalize, razmišljanja i iskustva možemo da znamo ko smo i kako reagujemo u datoj situaciji. Međutim posao i/ili kompaniju možda ne poznajemo uvek toliko, niti smo toliko vremena proveli upoznavajući je, a osim toga postoje razni spoljni faktori koji utiču na njen potencijal. Ipak, znati prednosti i mane svoje kompanije, svog radnog sektora ili svog projekta može da bude esencijalno za uspeh.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 16. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.