studenti
Mesto za uspešne studente

ODNOS TURISTIČKIH AGENCIJA I PRIJEVOZNIČKIH PREDUZEĆA

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Turizam je postao fenomen današnjeg društva. S razvojem društva, razvija se i čovjekovo razmišljanje o turističkom putovanju te o samom organiziranju vlastitog odmora koji postaje sve kompleksniji i zahtijeva kvalitetne usluge koje davaoci usluga nude turistima. Budući da se potrebe turista razvijaju kroz godine, tako se razvijaju i turistički posrednici koji danas nastoje zadovoljiti turističke potrebe. Turisti očekuju što raznovrsnije i kvalitetnije usluge na turističkom tržištu, a turistički posrednici zajedno s davateljima usluga nastoje to svojim klijentima omogućiti. Prema Gorencu i Pešutiću (2006.), turističke agencije imaju centralnu ulogu u pružanju usluga u turizmu. Upravo zbog kompleksnosti današnjih putovanja, važno je da se zadovolje sve potrebe turista te se tu javljaju turistički posrednici u čiju se skupinu svrstavaju i putničke agencije. Turistički posrednici uređuju te odnose pravnim poslovima koje nazivamo turističkim ugovorima.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.