Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 26. avgust 2020. Prijavi dokument
1.UVOD
Pre su se preduzeća više fokusirala na proizvodnju i na fizičke poslove. S malim pomacima, uočili su da nije dovoljno osmisliti i proizvesti proizvod, već se treba fokusirati na pronalaženje lojalnih kupaca i samu prodaju. Tako je marketing postao preko potreban u svim poslovnim i društvenim segmentima.
Razvojem komunikacijskih znanosti i boljim uvidom u svest ljudi uloga marketinga postajala je sve veća. Današnji razvoj interneta i tehnologija utiče na menjanje načina poslovanja i oglašavanja proizvoda i usluga. Internet je postao dostupan gotovo svima, a mogućnost plasiranja ideja preko interneta je zaista mnogo.
Internet marketing pojavljuje se u različitim oblicima i prisutan je na svakom koraku, od web stranice, društvenih mreža, on-line oglašavanja, e-maila marketinga pa do čitanja dnevnih novina. Samim pretraživanjem putem Google-a ili ostalih web pretraživača korisnik je izložen oblicima marketinga, a da toga nije ni svestan. Svaka web stranica koja se pojavljuje na vrhu liste rezultata pretraživanja obuhvata neku od vrsta marketinga, kao i ona koja se pojavljuje kao plaćeni oglas. Svaka od tih pojava rezultat je niza marketinških aktivnosti. Sve popularniji oblik marketinga je marketing putem društvene mreže. Društvene mreže polako preuzimaju svet pa su tako gotovo svi korisnici interneta ujedno i korisnici društvenih mreža.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.