E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Obrazovanje, Pedagogija
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024. Prijavi dokument
Когнитивни развој обухвата дететово виђење света, па је директно условљен капацитетом и начином функционисања мозга. При когнитивном развоју, нагласак је на три развојна циља, циљ развоја способности учења и решавања проблема, циљ логичког размишљања и закључивања и циљ когнитивног развоја, односно способности представљања и стварања симболичког мишљења.[1]
Како не постоји само једна универзална педагошка теорија, нити модел учења, јавила се потреба за различитим методама учења управо зато што људи уче на различите начине приликом чега се јавља потреба за новим сазнањима и алтернативним „погледима на свет“.
Постоје бројне теорије које се на различите начине могу користити како би објасниле проблем учења, развоја и образовања, али ниједна од тих теорија не обухвата све аспекте учења. Људи су активни обрађивачи информација, али их свесно бирају из околине с обзиром на своје потребе и интересе, те тако конструишу знање. Зато би главна брига педагога била организација тог знања.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.