Tehničke mjere zaštite u električnim instalacijama
Objavio Helena09 29. jul 2022.
Naučni radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio kristinaaa997 22. septembar 2016. Prijavi dokument
Jedna od glavnih poruka savremenog pristupa razvoju škole glasi da je par-
ticipacija nastavnika nužan preduslov uspešnosti ovog procesa. Svetska iskustva,
međutim, pokazuju da široko i aktivno učešće nastavnika u razvoju škole nije lako
ni postići, niti održati na duži rok. Slično, i prva iskustva sa školskim razvoj-
nim planiranjem u Srbiji, iz prve polovine ove decenije, upućivala su na razlike u
pogledu spremnosti nastavnika da preuzmu ovu novu ulogu. Istraživanje koje ćemo
predstaviti u ovom radu realizovano je s ciljem da se otkriju i utvrde nivoi i načini
na koje različiti činioci utiču na uključivanje nastavnika u razvojne aktivnosti u
školi, pri čemu su te aktivnosti saradničkog i liderskog karaktera. Istraživanje je
sprovedeno na uzorku od 385 nastavnika iz 51 osnovne škole u Srbiji.
Objavio Helena09 29. jul 2022.
Objavio Kacko 23. jun 2022.
Objavio Marko Todic 22. jun 2022.
Objavio medena 22. jul 2022.
Objavio miliceva 15. april 2022.
Objavio miliceva 15. april 2022.
Objavio ANETAA 09. avgust 2022.
Objavio ANETAA 08. avgust 2022.
Objavio ANETAA 07. avgust 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.