Faze životnog ciklusa preduzeća
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Seminarski radovi, Ekonomija, Ljudski resursi, Marketing/PR, Mediji/Kultura
Objavio majatomi 13. novembar 2024. Prijavi dokument
Pod krizom podrazumevamo poremećaj u funkcionisanju organizacije, zajednice, procesa ili društvene celine koji je takav da rezultira disfunkcijom sistema. Osnovna karakteristika krize je nemogućnost da funkcionišući na standardan, uobičajeni način, neki sistem i dalje proizvodi očekivane posledice. Zbog toga je neophodno preduzeti dodatna sredstva, dodatne metode upravljanja kako bi se događaji unutar organizacije ili zajednice mogli vratiti na nivo uobičajenog. Ukoliko uporedimo pojam krize sa pojmom vanredna situacija iz Zakona o vanrednim situacijama primetićemo da su skoro identične definicije te da se kriza i vanredna situacija mogu skoro poistovetiti. Sve krize karakteriše nemogućnost fukncionisanja institucija koje imaju jasno određene uloge u normalnom stanju. Krize su danas neizbežne. Rukovodioci su svesni da trajanje i posledice kriza mogu da budu znatno smanjeni ako je sistem odbrane pripremljen za krizu. Obezbeđivanje određenog stepena pripremljenosti sistema odbrane na potencijalnu krizu jeste zadatak kriznog menadžmenta. U ovom radu je obrađen deo odnosa s javnošću koji se odnosi na krizne situacije. Objašnjeni su osnovni pojmovi vezani za odnose s javnošću u kriznim situacijama, ključni značaj uloge odnosa s javnošću za vreme krizne situacije, aktivnosti koje se sprovode, kao i primeri iz sveta i kod nas. Ovaj rad je pokušaj da se razbiju predrasude da se PR izjednačava sa marketingom, da se sastoji samo od promocija ili saopštenja za medije. O svemu ovome će više reči biti u nastavku.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio Stefana Kovacevic 22. novembar 2024.
Objavio aventurin 23. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 14. maj 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio underdog011 29. novembar 2024.
Objavio aventurin 25. novembar 2024.
Objavio prodidz1 25. novembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.