E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Maturski Radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 21. maj 2021. Prijavi dokument
U ovom radu biće prikazan pojam elektronske trgovine kao i način rada same elektronske trgovine. Elektronska trgovina (ili e-trgovina) primarno se sastoji od distribuiranja, kupovine, prodaje, marketinga, i servisiranja proizvoda i usluga putem elektronskih sistema kao što je internet i druge kompjuterske mreže. Takođe, uključuje i elektronski transfer novca, upravljanje lancem snabdevanja, e-marketing, elektronsku razmenu podataka, i automatske sisteme za sakupljanje podataka.
Mnogi aspekti elektronske trgovine su se implementirali tokom posljednjih tridesetak godina. Ipak, posljednjih desetak godina, kako u specijalizovanoj literaturi tako i među običnim ljudima, javljaju se različite interpretacije i značenja pojma elektronska trgovina, te se pod elektronskom trgovinom obično podrazumevaju operacije kupovine i prodaje proizvoda i usluga, koje se obavljaju preko interneta. Ali koncept elektronske trgovine je mnogo širi i ne ograničava se samo na internet. Glavni faktori koji su uslovili razvoj e-trgovine su dinamičan razvoj informacionih tehnologija, usavršavanje telekomunikacija, svjetski procesi globalizacije i integracije, porast trgovine uslugama i upotreba engleskog jezika.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio realmadrid1994 24. april 2024.
Objavio vesna2412 24. april 2024.
Objavio vesna2412 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.