E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije, Sport
Objavio studenti.rs 30. januar 2020. Prijavi dokument
Poslovanje se danas ne može zamisliti bez upotrebe informacionih tehnologija. Tako je i što se sporta tiče. Prikupljanje informacija, podataka, obrada i pisanje izveštaja, reklama i promomaterijala i sl, u mnogome je ubrzala i olakšala računarska tehnologija. Sportski marketing, ili marketing kao poslovna funkcija sportske organizacije, predstavlja prvenstveno ekonomski proces povezivanja proizvodnje (sportske organizacije sa sportistima i trenerima) i potrošnje (sportska i druga javnost). Sport se označava kao “najvažnija sporedna stvar na svetu”. Sport predstavlja čovekovu aktivnost koja je usmerena da zabavi i pruža mogućnost za biznis. U stara vremena, teško bi se moglo i zamisliti da neko može živeti od sporta. Razvojem društva, razvijao se sport i shvatanja o njemu. Profesionalizacija sporta počinje posle drugog svetskog rata. Za sve ovo treba zahvaliti marketingu, tj. sportistima koji promovišu proizvode širom sveta. Sportisti su medijski eksponirane ličnosti, sa njima se najviše identifikuje omladina i sport predstavlja značajan segment potrošačkog društva.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio zorana_goran 18. april 2024.
Objavio JELA77 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.