Odlomak

 

Poslovanje se danas ne može zamisliti bez upotrebe informacionih tehnologija. Tako je i što se sporta tiče. Prikupljanje informacija, podataka, obrada i pisanje izveštaja, reklama i promomaterijala i sl, u mnogome je ubrzala i olakšala računarska tehnologija. Sportski marketing, ili marketing kao poslovna funkcija sportske organizacije, predstavlja prvenstveno ekonomski proces povezivanja proizvodnje (sportske organizacije sa sportistima i trenerima) i potrošnje (sportska i druga javnost). Sport se označava kao “najvažnija sporedna stvar na svetu”. Sport predstavlja čovekovu aktivnost koja je usmerena da zabavi i pruža mogućnost za biznis. U stara vremena, teško bi se moglo i zamisliti da neko može živeti od sporta. Razvojem društva, razvijao se sport i shvatanja o njemu. Profesionalizacija sporta počinje posle drugog svetskog rata. Za sve ovo treba zahvaliti marketingu, tj. sportistima koji promovišu proizvode širom sveta. Sportisti su medijski eksponirane ličnosti, sa njima se najviše identifikuje omladina i sport predstavlja značajan segment potrošačkog društva.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sport

Komentari