Istraživanje o inkluziji
’Nedostaci i oštećenja’’ za koje se najčešće vezuju, odnosno po kojima se najčešće „prepoznaju“ deca sa ‘’posebnim potrebama’’ jesu manifestne i jasno vidljive telesne smetnje. To su najčešće problemi sa kretanjem ili nemogućnošću kretanja (24%), problemi sa govorom (22%) i slepilo (22%). Kada kategorišemo sve odgovore koji se odnose na ‘’nedostatke i oštećenja’’ po kojima se prepoznaju deca sa ‘’posebnim potrebama’’, vidimo da daleko najveći broj spada u kategoriju fizičkog invaliditeta i otežanog kretanja (83% građana spominje neki od nedostataka unutar ove kategorije).
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Obrazovanje
Adolescencija – Putovanje kroz promene
- ostalo
- 7 stranica
Upoznavanje dece predškolskog uzrasta sa Sunčevim sistemom
- metosika upoznavanje okoline
- Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Kruševcu · Srem. Mitrovica
- 9 stranica
Video igre u funkciji obrazovanja i vaspitanja
- Multimedijalne tehnologije u obrazovanju i vaspitanju
- Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije · Beograd
- 18 stranica
Više u Seminarski radovi
Cloud-orijentisani servisi i usluge
- Informacione tehnologije
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija
- 14 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Teorijske osnove fizičkog vaspitanja
- Teorija Fizickog SPorta
- 8 stranica