Elektronsko poslovanje model c2c
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 27. jul 2017. Prijavi dokument
SWOT analiza (engl. SWOT analysis, njem. SWOT-Analyse) je kvalitativna analitička metoda kojom se stupnjevanjem elemenata u okviru 4 polja analize – mogućnosti, ograničenja, prednosti, nedostaci – procjenjuju jake i slabe strane, pogodnosti i problemi razmatranog predmeta ili pojave.
Može se koristiti u procjeni podobnosti prostornih i tržišnih preduvjeta za turistički razvoj nekog prostora ili podobnosti i stanja postojeće ponude u odnosu na tržište potražnje, kao i za određena marketinska istraživanja i zbog toga treba respektirati činjenicu da se radi o subjektivnoj procjeni stupnjevanja elemenata analize, bez korištenja potrebnog analitičkog i metodološkog instrumentarija.
SWOT analiza predstavlja metodu pomoću koje se ocjenjuje strategija poduzeća i uključuje četiri ključna faktora: snage (strengths), slabosti (weakness), šanse (opportunities) i prijetnje (threaths). Snage i slabosti predstavljaju unutrašnje karakteristike vašeg poduzeća (biznisa), dok šanse i prijetnje dolaze iz okruženja.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio anitatorbica 29. april 2022.
Objavio nadzolinaaa 28. april 2022.
Objavio DJ96 21. april 2022.
Objavio fiki_97 20. april 2022.
Objavio dragan79 11. april 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio dejana1995 17. maj 2022.
Objavio 420stnd 12. maj 2022.
Objavio nvvaske99 18. maj 2022.
Objavio seminaristkinja 18. maj 2022.
Objavio djekavlada10 17. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.